Te va lasa uimit această cina respectată timp de 3 zile !

by Ana Balan on Nov 16, 2016 Sănătate 1038 Vizualizari

Aceasta masa iti va curate grasimea fecala din intestine, vei pierde in greutate si iti va regla acidul din stomac.

Ingredientele de baze ale acestei salate de vitamine sunt legumele si legumele cu frunza de culoare inchisa care imbogatesc corpul cu vitamine, minerale si fibre.

Ca rezultat al acestei mese sanatoase, intestinele vor fi curatate pe deplin. Datorita acestei pierderi, vei scadea si in greutate.

Dar asta nu este tot: unele ingrediente ale acestei salate sunt foarte usoare (light), incepand cina cu aceasta salata, sigur te va ajuta sa pierzi in greutate.

Pentru aceasta salata vei avea nevoie de:

  • Sfecla
  • Varza
  • Morcov
  • Legume cu frunza inchisa la culoare
  • Suc de lamiae
  • Ulei de masline

Prepararea:

Taiati varza, sfecla si morcovul in raport de 3:1:1. Adaugati condimente dupa gust, cum ar fi mararul si patrunjelul.  Zdrobiti legumele pana cand iese sucul din ele. Adaugati suc de lamiae, iar daca vreti sa il faceti putin mai picat, adaugati putin usturoi.

Este recomandat sa evitati sarea, dar daca nu puteti manca nesarat, folositi sos de soia, care contine sare, si imbunatateste gustul mai mult decat sarea simpla. De asemenea, are o valoare nutritionala importanta si nu este daunatoare pentru sanatate.

Morcov – beneficii

Morcovul are efect vitaminizant, tonifiant, analgezic, bactericid, antiseptic, calmant, cicatrizant, emolient, rubefiant, regenerator al pielii, tonic cutanat, ajută în lupta cu cancerul, este un bun antioxidant, reduce colesterolul, stimuleaza functia hepatică, hipoglicemiant în diabet, redă pofta de mâncare, reglează tulburările metabolismului,  elimină acidul uric, întăreşte capacitatea de apărare a organismului, antianemic, sporeşte numărul de globule roşii şi hemoglobina, reglator intestinal, antiputrid, depurativ, fluidifiant biliar şi pectoral, cicatrizant gastric, creşte acuitatea vizuala, dilată vasele coronare, favorizează lactaţia şi arerol de  vermifug intestinal.

Sfecla rosie:

Toxinele din alimentatie,  aer,  apa, diferite ambalaje sau detergenti se acumuleaza in organism si ajung sa il sufoce, producand afectiuni din cele mai diverse, de la alergie – la reumatism, si de la scaderea imunitatii, la Alzheimer. Substantele active din sfecla rosie au calitatea de a ajuta la eliminarea acestor toxine, inca de la nivel celular, si de a ajuta la eliminarea lor prin colon, transpiratie si diureza. Efectele sale detoxifiante sunt atat de intense, incat multe persoane care tin cura cu suc de sfecla rosie se confrunta, in primele saptamani, cu fenomene neplacute, cum ar fi starile de greata, tulburarile de tranzit intestinal, mirosul neplacut al excretiilor. Aceste semne sunt cunoscute in medicina naturala ca reactie de dezintoxicare si sunt semnul ca tratamentul functioneaza si da rezultat

Varza – beneficii

Să vedem care sunt cele mai semnificative beneficii ale consumului de varză asupra organismului:
– Are foarte multe fibre, drept urmare previne apariţia constipaţiei şi promovează un tranzit intestinal sănătos.
– Sucul de varză este indicat în tratamentul ulcerului pentru că are proprietăţi alcaline şi o substanţă numită      glutamină care ajută la reducerea inflamaţiei mucoasei stomacale.
– Acidul folic din varză este excelent pentru femeile însărcinate, care au nevoie de acest compus pentru a feri     nou-născutul de malformaţii congenitale.
– Frunzele de varză, uşor înmuiate în apă călduţă, pot fi aplicate pe sâni atunci când ne dor ca urmare a        alăptării. Acestea au efecte antiinflamatorii şi eliberează substanţe care ameliorează senzaţia de durere. De   asemenea, frunzele de varză mai pot fi aplicate pe articulaţii dureroase.

Ana Balan

Ana Balan

Îți recomandăm

Interesante

Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!