Acest ingredient are efecte benefice uimitoare pentu sanatatea noastră într-un timp foarte scurt!

Recomandat by Ana Balan on Nov 21, 2016 Sănătate 629 Vizualizari

Scortisoara este un condiment cu o aroma minunata. Este un ingrendient foarte bun pentru sanatatea noastra.

Este un aliment bogat in fibre. Contine 54,30 g. fibre. Acest aliment are o mare cantitate de calciu. Cantitatea de calciu este de 1228 mg are la 100 g. Cu o cantitate de 38,07 mg per 100 de grame, scortisoara este, de asemenea, unul dintre alimentele cu mult fier. Este considerata un „aliment minune” si sttinta a demonstrat ca are beneficii substantiale pentru sanatate:

Corpul tau raspunde la insulina mai eficient si la reglarea nivelului de zahar din sange

Digestia corecta a alimentelor si  ajuta la ameliorarea disconfortului intestinal

Reduce si combate proliferarea celulelor canceroase in corpul nostru

Produce un efect anticoagulant si imbunatateste circulatia sangelui

Are un efect calmant, mai ales pentru dureri de artrita

Creste functia cognitiva si memoria, fiind foarte recomandata pentru persoanele cu boli neurodegenerative, cum ar fi Alzheimer sau boala Parkinson

Bolile de inima sunt prevenite si imbunatateste functia de colon

Previne bolile cauzate de virusuri si bacterii

Ofera mai multa energie si evita epuizarea, revitalizeaza corpul

Scade pagubele provocate de tesut in timp

Reduce cresterea celulelor canceroase

Pe langa faptul ca este foarte gustoasa, beneficiile sunt foarte valoroase. Poate fi un excelent remediu natural pentru raul de miscare si greata.

Cum se utilizeaza scortisoara

In fiecare dimineata, se adauga 1 lingurita scortisoara in cafea, suc de lamaie, suc de fructe, lapte sau ceai la alegere. Poti adauga 1 lingurita de scortisoara la o lingura de miere. Oricum, cel mai important lucru este ca adaugi scortisoara la dieta ta si vei imbunatati sanatatea la proportii inimaginabile.

Scortisoara este, in general, sigura pentru consum, dar daca observi orice reactie alergica, cum ar fi dermatita, evit-o.

Stiati ca...

- scortisoara are puternic efect antibacterian si adaugata in preparate are efectul unui conservant natural

- o jumatate de lingurita pe zi de scortisoara scade nivelul colesterolului rau, la fel de eficient ca si o dieta.

- scortisoara cu miere aplicata pe fata vindeca acneea rezistenta la tratamente clasice

- doar mirosind scortisoara, este stimulata functia cognitiva si memoria

- consumata dimineata, aceasta are capacitatea de a reduce senzatia de foame

- o cana de ceai cu scortisoara calmeaza articulatiile inflamate, amelioreaza durerile de burta si previne balonarea

- scortisoara are un efect de anti-coagulare a sangelui

ATENTIE !

Exista doua tipuri de scortisoara care se comercializează: Ceylon si Cassia.

Scorţişoara adevărată (Ceylon) nu are efecte negative asupra organismului, însă în anumite cazuri poate produce alergii şi iritarea mucoaselor. Este considerată sigură şi benefică organismului, însă nu trebuie consumată în cantităţi foarte mari pentru perioade îndelungate.

În ceea ce priveste scorţişoara Cassia, aceasta are efecte negative puternice, în special asupra persoanelor ce suferă de afecţiuni hepatice (diabet). Toxicitatea scorţişoarei Cassia este dată de conţinutul ridicat de cumarină - substanţă hepatotoxică, cancerigenă, nefrotoxică şi anticoagulantă.

Nu este recomandat consumul de scorţişoară în timpul sarcinii şi alăptării şi trebuie exclusă din alimentaţia copiilor.

Scortisoara măcinată nu poate fi identificată decat dacă pe ambalaj este menţionată ţara de origine sau daca producatorul specifică varietatea folosită. Doar India si Sri Lanka exporta scorţişoară Ceylon, iar scorţişoara Cassia este din China, Vietnam sau Indonezia.

 

Ana Balan

Ana Balan

Îți recomandăm

Interesante

Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!