10 alimente care curata arterele în mod natural și vă protejează împotriva atacurilori inimii

by Ana Balan on Apr 19, 2017 Sănătate 662 Vizualizari

In prezent, atacurile de cord sunt principala cauza a celor mai multe decese si doctorii trag un mare semnal de alarma asupra lucrurilor pe care le putem face pentru a preveni aceste boli ale inimii.
Atacurile de cord apar atunci cand arterele se ingusteaza sau raman blocate si, astfel, sangele nu mai circula in corp si, mai ales, nu mai ajunge la inima.

Alimentatia necorespunzatoare si stresul se numara printre factorii principali ale atacurilor inimii.
In acest articol va prezentam un top al celor cele mai bune 10 alimente pe care este bine sa le consumati in vederea minimizarii riscului producerii unui atac al inimii.
1. Nucile. Nucile echilibreaza nivelul colesterolului bun din corp gratie acizilor grasi si grasimilor omega 3 din compozitia lor.

Pe langa faptul ca nucile va protejeaza de atacurile de cord, sunt excelente pentru intarirea articulatiilor si pentru imbunatatirea memoriei.
2. Turmericul. Curcuminul din compozitia turmericului este excelent pentru sanatate gratie capacitatii sale de reducere a inflamatiei din corp si de a elimina grasimile din organism.

3. Somonul. Aczii grasi din componenta sa fac ca somonul sa fie unul dintre cele mai bune alimente pentru

sanatatea noastra. Medicii cardiologi sustin ca principalele doua cauze ale producerii atacului de cord sunt inflamatiile si un nivel crescut al colesterolului rau din organism. Pentru combaterea acestora, este recomandat consumul frecvent de somon.
4. Sucul de portocale. Oamenii care sufera de afectiuni ale inimii ar trebui sa consume suc de portocale in fiecare zi pentru ca este bogat in vitamina C.

Drept rezultat, sucul de portocale echilibreaza nivelul tensiunii arteriale si curata vasele de sange. Medicii spun ca numai 2 pahare de suc de portocale pe zi pot ajuta corpul sa absoarba necesarul de minerale si vitamine pentru intreaga zi.

5. Ceaiul verde. Ceaiul verde este foarte sanatos si este si un puternic antioxidant. In plus, consumul zilnic de ceai verde scade nivelul colesterolului rau din corp.

Doua cani de ceai verde pe zi sunt suficiente pentru stimularea metabolismului si pentru mentinerea sanatatii.

6. Afinele. Afinele sunt o sursa puternica de potasiu si au capacitatea de a scadea nivelul colesterolului rau din organism. Potrivit specialistilor, consumul a 2 pahare de suc de afine pe zi scade riscul atacului de cord cu 40%.

7. Rodia. Rodia are in componenta sa numerosi fitonutrienti care sunt excelenti pentru producerea oxidului de azot. Consumul regulat de rodii asigura buna circulatie a sangelui.

8. Avocado. Medicii recomanda sa mancam avocado pentru ca mentine un bun raport intre nivelul colesterolului bun si colesterolului rau din organism.

9. Pepenele rosu. Consumul de pepene rosu ajuta corpul sa produca mai mult oxid de azot si mentine sanatatea vaselor de sange.

10. Cereale integrale. Orezul brun, ovazul si painea din graul integral sunt alimente excelente datorita continutului bogat de fibre care echilibreaza nivelul colesterolului din organism. Cerealele integrale ajuta si la reducerea colesterolului din peretii interiori ai arterelor.
SURSA: www.fhfn.org

Ana Balan

Ana Balan

Îți recomandăm

Interesante

Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!