Cum poți deveni independent/ă de zahar?!

by Ana Balan on Aug 15, 2017 Sănătate 540 Vizualizari

S-a scris mult despre pericolele consumului de zahăr încât aproape fiecare persoană a vrut să renunțe la un moment dat la toate alimentele care conțin zahăr.
Va dau o veste bună corpul nostru are nevoie de doar 10 zile pentru a se adapta și a scăpa de dependența de dulciuri.

Iată pașii simpli prin care poți renunța la zahăr:

1. Nu bea băuturi cu calorii

Fiecare sticlă de suc conține o doză incredibilă de zahăr. Ca și când ai mânca pumni plini de zahăr cubic. Astfel, nu oferă corpului nostru nimic în afară de o creștere rapidă a nivelului de zahăr din sânge și va duce la îngrășare.
Înlocuiește cu apa minerală sau plată,aceasta  îți curată corpul și nu produce nici un rău.

2. Mănâncă alimente bogate în proteine și multe legume.

Proteinele nu cresc nivelul zahărului din sânge, dar îi oferă corpului energia de care are nevoie și o perioada lungă de sațietate. Ouăle, puiul și peștele sunt alimente bogate în proteine.
Alte alimente care ne ajută să scădem nivelul zahărului din sânge sunt legumele, în afară de cartofi. Toate celelalte sunt permise și necesare, diferite feluri de varză, dovlecei, castraveți și așa mai departe.

 

3. Nu uita de grăsimi
Oamenii care țin dietă și mănâncă alimente sănătoase evită grăsimile. Acest lucru este foarte rău, grăsimile echilibrează nivelul de zahăr din sânge și aduc nenumărate beneficii organismului. Alege grăsimi nesăturate precum uleiul de măsline, nuci și pește.

4. Fii pregătit pentru urgente
Oricine a făcut o alegere greșită când nu a avut timp să își facă o masă sănătoasă. În asemenea cazuri, ne îndreptăm spre fast food. Cel mai bine ar fi să avem pregătită o cutie mică plin cu fructe uscate, nuci, fâșii de curcan, pâine prăjită.

5. Respiră
Nu uită de regula celor 5 respirații
Foamea și dorința de a mânca ceva dulce imediat sunt cauzate de stres. Exercițiile de respirație pot să reducă nivelul hormonului de stres, ce se numește cortizol,
Fă 5 respirații adânci înainte de fiecare masă. Vei fi surprins, dar chiar ajută.

6. Dormi bine
Somnul de proastă calitate, neodihnitor, cauzează lipsă de energie. În aceste cazuri, avem nevoia de a mânca ceva dulce că să suplinim lipsa de energie. Încearcă să dormi 8 ore pe noapte, corpul tău îți va fi tare recunoscător.

 

Sursa: tasta.ro

Ana Balan

Ana Balan

Îți recomandăm

Interesante

Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!