7 sfaturi de a te trezi fără probleme dimineața

Recomandat by Ana Balan on Mar 28, 2016 Sănătate 784 Vizualizari

De ce trebuie să citești articolul acesta, iată principalele motive:

  • ai probleme cu trezitul de dimineață?
  • cand te trezești te simti obosit?
  • apeși butonul de snooze?
  • trezitul de dimineață este un coșmar pentru tine?
  • te simti obosit toată ziua?
  • întârzii la locul ce muncă/școală din cauza somnului?

Bun, acum știi foarte bine ce vei afla de pe urma acestui articol. Ideea este că poți alege să faci doar una dintre cele 6 moduri (excluzând primul, cicluril de somn, care trebuie respectat) pentru a te trezi fără probleme de dimineață.

 

1. Ciclurile de somn     

   

    Starea pe care o ai în momentul în care te trezești este influențată de câte cicluri de somn ai parcurs. Dar dacă nu vrei să îți bați capul cu asta, am o soluție mult mai simplă pentru tine:

Bedtime calculator (<- dă click aici!)

Pe scurt, bedtime calculator face toată treaba pentru tine, adică îți calculează câte cicluri de somn ai nevoie. Te ajută să îți găsești ora ideală de trezit.

Un somn de calitate este atunci când indeplinește 5-6 cicluri de somn.

Eu folosesc acest website în fiecare seară, apas pe butonul zzz pentru a afla ora ideală la care trebuie să mă trezesc.

Elimină astfel acel sentiment de oboseală și de lipsă de energie pe tot parcursul zilei.

 

2.  Sari din pat

 

Acum că ai aflat care este ora ideală la care trebuie să te trezești, să trecem la pasul al doilea, trezitul propriu-zis.

În momentul în care ai auzit alarma, trebuie să sari pur și simplu din pat.

Fără a mai sta 2-3 minute, fără a apasa butonul de snooze, sari din pat!

Astfel, te asiguri că nu mai adormi la loc și te trezești la ora propusă.

 

3. H2O

  Imediat cum te-ai trezit bea un pahar cu apă, de preferat rece. Sentimentul de oboseală va dispărea imediat,te vei simți revigorat și gata să îți începi ziua în forță!

De ceva timp am observat că acest lucru chiar funcționează, am încercat să beau un pahar de apa rece imediat cum mă trezesc și funcționează de minune.  Îmi anulează starea aceea de oboseală și șansele de a mă întoarce înapoi la somn tind spre zero.

 

4. Jumping jacks

  Imediat cum te-ai ridicat din pat, fă 30 de jumping jacks.

Bătăile inimii vor crește, astfel inima va pompa mai mult sânge și mai rapid, eliminând starea de oboseală.

Dacă îți începi ziua într-un mod activ, așa vei rămâne pe tot parcursul ei.

 

5. Plimbă-te prin casă

  Pentru mine, pentru a scăpa de sentimentul de somn, am nevoie doar de 5 minute de plimbat prin casă.

Fac 30 de jumping jacks, beau un pahar cu apă, mă spăl pe dinți, uneori fac un duș dacă nu am făcut seara și oboseala dispare.

 

6. Scoate capul pe geam

  Imediat cum te-ai trezit, ridică-te din pat și scoate capul pe geam.

Observă oamenii, mașinile, pomii. Privește cu atenție ce se întâmplă, anticipează care va fi următoarea mișcare , etc.

Astfel te asiguri că nu te vei mai intoarce în pat, pentru că nu mai are nici un rost să dormi dacă nu ești obosit.

 

7. Ascultă muzică

  Imediat ce alarma a început să sune, te ridici din pat și dai drumul la muzică!

După care ești gata să îți începi ziua.



 

Ana Balan

Ana Balan

Îți recomandăm

Interesante

Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!