10 beneficii pentru sănătate ale plimbărilor pe plajă

by Ana Balan on May 3, 2016 Sănătate 1779 Vizualizari

Plajele sunt unele dintre cele mai mari și cele mai plăcute daruri pe care natura le oferă. Proprietarii de case  plătesc sume exorbitante de bani pentru a trăi lângă o plajă și turiștii se înghesuie în locuri însorite pe plajă în zilele de sărbătoare! Deci, de ce este acest fenomen? Howandway.ro vă spune despre beneficiile plajelor pentru sănătate.

1. Mersul pe  plaja te elibereaza de stres.

De îndată ce ieșiți din mașini și ieșiți  în soare, simțiți efectele calmante . Soarele și valurile  sunt  combinate pentru a relaxa complet corpul, a-l elibera de dureri  și a vă elibera de stresul zilnic. Nu numai ca  serotonina este  eliberată aproape imediat atunci când ajungi pe plajă, (serotonina este un hormon-cheie pentru relaxare si fericire), dar sunetul și imaginile de plajă și ocean sunt pur și simplu  liniștitore și pașnice.

2. Vei primi întotdeauna un somn mai bun, după o zi la plajă.

După doar câteva ore la plaja una dintre cele mai mari beneficii  este un somn cu adevărat minunat mai târziu. Pentru persoanele care suferă de insomnie pentru a căuta un remediu natural, plaja este o recomandare certă, pentru că plaja ajută la dispariția a trei factori cheie care inhibă somnul: niveluri ridicate de stres și anxietate,  lipsa de oboseală fizică și    dezechilibrări  hormonale.

 

 

3. Obține cantitatea necesară  pe zi de vitamina D, în doar zece minute la plajă.

Una dintre vitaminele cele mai esențiale în dietele noastre este vitamina D. Cu toate acestea, foarte putin din ea este absorbită prin consumul de alimente. Da, este posibil să aveți vitamina D din lapte , dar nu este suficient pentru corpurile noastre . Din fericire, petrecînd doar zece minute afară la soare poate permite ca o persoană  să absoarbă doza zilnică de vitamina D direct prin pielea sa!

 

4. Mersul  pe  plajă  poate îmbunătăți capacitatea de a lupta împotriva infecțiilor.

Este posibil să fi experimentat anterior - înțepătura dureroasă, atunci când o rană deschisă este expus la apă sărată. Durerea este un semn că rana este de fapt  curățită de apă. Sare de apă are proprietăți  antibacteriene unice făcând-o  excelentă pentru infecțiile externe. Cu toate acestea , ajută la  infecții interne, de asemenea. Iodul  din apa de ocean ajută la creșterea funcției glandei tiroide, care, la rândul său, stimulează funcția sistemului nostru imunitar.

 

 5.Bucurați-vă de posibilități nelimitate de a exersa atunci când sunteți la plajă.

Fie că sunteți în căutarea de a pierde în greutate, să rămâneți în formă, sau chiar pur și simplu de a  scăpa de ceva energie , veți vedea că cel mai bun loc pentru a face acest lucru este plaja. Plaja este perfectă. Puteți  să înoatați,  să stați pe plajă sau să mergeți  pe jos  colectând scoici. în mod surprinzator, mersul pe jos pe nisip este de fapt destul de dificil si utilizeaza muschii mult mai mult decât mersul pe jos pe trotuar  - chiar mai mult dacă vă luați pantofii și mergeți cu picioarele goale!

 

6. Mersul  pe  plaja este  obtinerea unui tratament de înfrumusețare pentru pielea ta.

Plaja și apă ocean într-adevăr are un efect uimitor pozitiv asupra starea generala de sanatate si aspectul pielii. Noi nu vorbim despre coacere-vă în soare până când sunteți tăbăcită tan (vă rugăm să poarte de protecție solară!), În loc să ne concentrăm asupra antibacteriene si de detoxifiere proprietatilor elementelor. Descuamate - nisipul face o treabă minunată exfoliant picioarele, mâinile, și corp. Nimic nu îndepărtează celulele moarte ale pielii cum ar fi destul de biți de curs de nisip nu! Detoxifică - odată ce soarele cald deschide porii noastre, apa sărată este apoi capabil de a merge și trageți toxinele. Nu mai sunt pete, piele inegale, sau excesul de ulei! Antibacteriană - următor, iod și sare în lucrarea de apă pentru a distruge complet bacteriile și ciupercile de pe piele care cauzează erupțiile.

7. Reduce inflamatia si durerea cu aerobic de apă.

Aerobica de apă este  cea mai ușoară activitate de aerobic pentru vârstnici, persoanele cu dureri articulare, artrita, sau au fost recent în chirurgie. Acest lucru se datorează faptului că apa oferă o mare rezistență   și de fapt, reduce greutatea unei persoane scufundate în apă cu aproximativ nouăzeci la sută.

 

8. Bucurați-vă de oportuitatea  de a respira mai ușor în timpul și după o zi la plajă.

Fenomenul natural de a inhala mai  profund la plajă este de fapt un răspuns automat la calitatea aerului. Persoanele cu dificultăți de astm sau de respirație vor observa că este mult mai ușor de a respira atunci când sunt plajă. Acest lucru se datorează faptului că muschii pieptului care inconjoara plamanii sunt relaxați atunci când o persoană se plimbă pe plajă, dar aerul în sine este, de fapt încărcat cu ioni negativi care lucreaza pentru a crește absorbtia de oxigen in plamani.

9. Creste nivelul de iod în corp după înotul  în mare sau în ocean .

Iodul în organism  asigură  ca nivelurile de energie și ratele metabolice să fie  optime și ca nivelurile de hormoni să fie  reglementate. Iodul, în mod surprinzător, de asemenea, este necesar pentru proprietățile sale anti-cancerigene .

10. Conectează-te cu tine însuți  la plajă.

Fie că ești religios sau nu, mersul la plajă vă pune în contact cu spiritul si constiința voastra. Orizontul  expansiv și frumusețea împrejurimilor te face să apreciezi cu adevărat natura. In plus, atunci când suntem  înconjurați de natură și de frumusețe  ne putem simți în pace și să ne elibereze de stresul de zi cu zi și necazurile din lume . Practicarea a un pic de meditație sau yoga pe plaja este foarte recomandat deoarece nu există nici un loc mai bun în lume ca să te simți cu adevărat una cu pământul și cu noi înșine.

 

 

 

Ana Balan

Ana Balan

Îți recomandăm

Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Interesante