A apărut prima imagine publică de NASA cu sistemul TRAPPIST-1

by Ana Balan on Mar 15, 2017 Știință 700 Vizualizari

Nasa a făcut publică prima imagine cu sistemul TRAPPIST-1. Deşi imaginea pixelată nu oferă detalii uimitoare despre sistem, cercetătorii susţin că reprezintă un pas important pentru viitoarele cercetări.

Imaginea needitată prezintă un pixel şi lumina din jurul lui surprinse de telescopul spaţial Kepler, conform Futurism.

Telescopul a studiat sistemul timp de o oră până când a reuşit să realizeze imaginea. Deşi pare ciudat faptul că NASA a publicat o imagine care nu oferă multe informaţii, pentru cercetători şi public aceasta reprezintă o confirmare a anunţului anterior.

Vă recomandăm să citiţi și:NASA vrea să facă un scut magnetic în jurul planetei Marte pentru ca oamenii să poată locui acolo

,,Cercetătorii şi pasionaţii din lume încearcă să afle noi informaţii despre planetele cu mărimi asemănătoare Terrei,'' spune Geert Barentsen, cercetător K2 din cadrul NASA. ,,Prin publicare celor mai proaspete informaţii despre TRAPPIST-1 oferim cercetătorilor posibilitatea de a urmări întregul parcurs al cercetării, de asemenea permitem publicului să fie martor la fiecare pas al descoperirii,'' adaugă el.