Nasa a făcut anunțul ! Ce se va întampla cu soarele

by Ana Balan on Jun 9, 2017 Știință 574 Vizualizari

Astrofizicienii de la NASA au facut un anunt extrem de important pentru omenire. Se pare ca acestia se pregatesc de o noua misiune, care a fost considerata pana acum de mult, imposibila.

De la descoperirea planetelor similare Pamantului, adica sustinatoare de viata, NASA a continuat sa comunice o serie de descoperiri dar nu numai, ci si o serie de intentii pe care ar dori sa le puna in aplicare in urmatoarele misiuni din spatiu. Noua misiune va avea ca scop lansarea unei sonde care va intra in atmosfera solara, aceasta fiind prima de acest fel prin care se va “atinge Soarele”, conform Science Alert.

Misiunea poarta denumirea de “Solar Probe Plus” iar provocarea care vine odata cu aceasta este din punct de vedere tehnologic, si anume necesitatea unul echipament special care sa poata sa reziste la temperaturile si radiatiile foarte crescute din atmosfera solara.

Principalul scop al misiunii este de anticipare a viitoarelor furtuni solare. Analizarea atmosferei ar putea fi de folos, dezvaluind o serie de aspecte legate de comportamentul si felul in care exploziile si furtunile solare ar putea afecta atmosfera terestra.

Lansarea misiunii se va face in 2018, in luna august. Pentru a ajunge la soare, robotii NASA vor incerca inconjurarea planetei Venus de sapte ori timp de 7 ani, in scopul de a calibra orbita. Se vor apropia apoi la 6 milioane de kilometri de Soare, fiind supusi unor temperaturi de aproximativ 1400 de grade Celsius.

Speram ca acest articol sa va fie util si sa-l impartasiti cu prietenii si cu familia dumneavoastra!